• Acasa
  • TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

CONDIȚII GENERALE ALE MAGAZINULUI ONLINE dermis.ro

I. OBIECT

II. DATELE VÂNZĂTORULUI

III. CARACTERISTICI ALE PLATFORMEI

IV. ÎNREGISTRARE ÎN VEDERA UTILIZĂRII SITE-ULUI dermis.ro

V. ETAPE PENTRU ÎNCHEIEREA A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE LA DISTANȚĂ

VI. MODALITATI DE PLATA. FACTURAREA

VII. LIVRAREA BUNURILOR

VIII. DREPTURI APLICABILE UTILIZATORILOR CARE AU CALITATEA DE CONSUMATOR

IX. GARANTIA

X. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

XI. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

XII. MODIFICARE ȘI ACCES LA CONDIȚIILE GENERALE

XIII. RESPONSABILITATE

XIV. DISPOZIȚII FINALE

Anexa nr. 1 - Formular standard pentru exercitarea dreptului de retragere din contract

I. OBIECT

Art. 1. Aceste condiții generale au scopul de a reglementa relațiile dintre Dermis Ltd, CUI 160043683 cu sediul in: PLOVDIV 4000 str. Georgi Izmerliev 7, denumită în continuare Vânzător, și clienți denumiți în continuare UTILIZATORI, ai platformei de comerț electronic www.dermis.ro, denumită în continuare „dermis.ro”.

Acești Termeni și Condiții Generale se aplică oricărei comenzi lansate pe site-ul Dermis.ro, precum acest Site (vânzare prin internet).

Plasarea unei comenzi la distanță implică acceptarea de către Utilizator a Termenilor și Condițiilor Generale. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu acești Termeni și Condiții Generale, Utilizatorul este rugat să nu plaseze comenzi pe site-ul Dermis.ro. Efectuarea unei comenzi pe site-ul Dermis.ro are valoarea unui contract de vânzare încheiat în acești Termeni și Condiții Generale. Momentul încheierii contractului de vânzare la distanță este momentul confirmării de către Vanzator a acceptării (înregistrării) comenzii transmise de Utilizator.

Informaţiile din acești Termeni și Condiții Generale şi orice Termeni sau date cuprinse pe site-ul Dermis.ro nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la o ofertă de cumpărare. Nu se va încheia niciun contract între Utilizator şi Vanzator pentru niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către Vanzator. Dacă Vanzatorul nu acceptă/confirmă comanda si livrarea, iar din contul Utilizatorului au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.

Termenii și Condițiile Generale se completează cu Politica de confidentialitate, Informatiile referitoare la Plata și livrare, Repararea produselor, Returnarea produselor si vor face parte integranta din Contractul de vanzare. Vanzatorul recomanda citirea.

Termenii și Condițiile Generale se completează cu prevederile legislației române în vigoare. Legea româna va guverna orice vânzare efectuată prin intermediul acestui site.

Pentru orice întrebări legate de Termenii și Condițiile de Vânzare Generale, Politica de confidentialitate, Informatiile referitoare la Plata și livrare, Repararea produselor, Returnarea produselor, precum și pentru orice dificultăți intampinate de catre Utilizator la plasarea comenzii sau utilizarea site-ului, precum și pentru orice alte aspect, Vanzatorul stă cu plăcere la dispoziție, la numărul de telefon, adresa de corespondență și e-mailul indicate în prezentul document.

Nicio renunțare din partea Vanzatorului la oricare dintre drepturile menționate de Termenii și Condițiile Generale nu va produce efecte, cu excepția situației în care Vanzatorul specifică, în mod expres, că este vorba despre o renunțare și comunică Utilizatorului în scris că renunță.

II. DATELE VÂNZĂTORULUI

Art. 2. Informații în conformitate cu Legea privind comerțul electronic și Legea privind protecția consumatorilor:

  1. Numele Vânzătorului: „Dermis Ltd”
  2. Sediul social: PLOVDIV 4000 str. Georgi Izmerliev 7
  3. Adresa de desfășurare a activității si adresa la care se vor trimite reclamațiile utilizatorilor: PLOVDIV 4000 str. Georgi Izmerliev 7
  4. Datele de contact: email: [email protected]
  5. Înregistrare în registrele publice: CUI BG160043683
  6. Numărul de TVA: 160043683
  7. Organe de supraveghere:

- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa: B-dul G-ral Gheorghe Magheru Nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Site web: www.dataprotection.ro

- AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR

Adresa: B-dul Aviatorilor Nr. 72, Sector 1, București

Site: https://anpc.ro/

III. CARACTERISTICI ALE PLATFORMEI

Art. 3.Dermis.ro este o platformă de comerț electronic accesibilă la adresa de Internet dermis.ro, prin care Utilizatorii au posibilitatea de a încheia contracte de vânzare și de livrare a bunurilor oferite de la distanță pe platformă Vânzătorului, inclusiv următoarele:

  1. Să efectueze înregistrarea și crearea profilului personal pentru a vizualiza magazinul electronic al Vânzătorului și a utiliza serviciile suplimentare pentru furnizare informații;
  2. Să vizualizeze bunurile, caracteristicile acestora, prețurile și condițiile de livrare;
  3. Să încheie cu Vânzătorul contracte de vânzare și livrare a bunurilor oferite pe platforma dermis.ro;
  4. Să efectueze orice fel de plăți în legătură cu contractele încheiate prin intermediul platformei dermis.ro, folosind mijloace electronice de plată.
  5. Să primească informații despre bunuri noi oferite de Vânzător pe platforma dermis.ro, in cazul in care isi da acordul in mod expres pentru a utiliza de acest serviciu;
  6. Să fie informați cu privire la modalitatea de incheiere a contractului, livrarea produselor, plati si drepturile prevăzute de lege, în special prin interfața platformei dermis.ro pe Internet;
  7. Să își exercite dreptul de retragere atunci când acesta este aplicabil, conform prevederilor legale incidente privind protectia consumatorului.

Art. 4. Vânzătorul pe platforma dermis.ro organizează livrarea mărfurilor și garantează drepturile Utilizatorilor prevăzute de lege, acționând cu bună credință și cu aplicarea criteriilor, condițiilor și bunelor practici prevăzute în dreptul privind consumatorul sau comerțul.

Art. 5. (1) Utilizatorii încheie cu Vânzătorul pe platforma dermis.ro un contract de vânzare de bunuri, la adresa dermis.ro.

(2) În temeiul contractului de vânzare de bunuri încheiat cu Utilizatorii, Vânzătorul se obligă să organizeze livrarea și transferul dreptului de proprietate către Utilizator a bunurilor specificate de acesta prin interfață platformei.

(3) Utilizatorii vor plăti Vânzătorului pe platforma dermis.ro o pretul pentru bunurile livrate, în conformitate cu condițiile stabilite pe platforma dermis.ro și în conformitate cu prevederile Termenilor și condițiilor generale.

Art. 6. (1) Utilizatorul și Vânzătorul sunt de acord că toate declarațiile între ei cu referire la încheierea și executarea contractului de vânzare pot fi făcute pe cale electronică și prin declarații electronice în conformitate cu cerințele legislației în vigoare.

(2) Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru toate datele furnizate Vanzatorului in vederea incheierii contractului de vanzare si livrarii bunilor achizitionate de pe site-ul Vanzatorului.

IV. ÎNREGISTRARE ÎN VEDERA UTILIZĂRII SITE-ULUI dermis.ro

Art. 7. (1) Pentru a utiliza toate funcționalitățile site-ului dermis.ro în vederea încheierii contractelor de vânzare de bunuri la distanță, Utilizatorul poate să se înregistreze, respectiv sa isi creeze un cont, introducând la alegerea sa, un nume și o parolă, ori sa se inregistreze folosind un cont activ de Facebook sau Google.

(2) Utilizatorul poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o Comanda.

(3) Anterior inregistrarii pe site-ul dermis.ro, Utilizatorul are posibilitatea de a citi, pe site-ul Dermis.ro prezentele prevederi, Politica de confidentialitate, Informatiile referitoare la Plata și livrare, Repararea produselor, Returnarea produselor care fac parte integranta din Contractul de vanzare care se poate incheia. Prin crearea contului, Utilizatorul declara ca, ulterior citirii acestor documente, a acceptat aceste condiții generale, precum și că s-a familiarizat și a fost de acord cu politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

(4) În cazul în care Utilizatorul nu dorește să creeze un cont, acesta are posibilitatea de a face cumpărături în calitate de vizitator, iar datele furnizate în acest caz sunt prelucrate numai în scopul executării comenzii specifice și nu sunt stocate de Vanzator pentru comenzi ulterioare.

(5) În cazul cumpărăturilor efectuate de un Utilizator neînregistrat, acesta acceptă Termenii și condiții generale, Informatiile referitoare la Plata și livrare, Repararea produselor, Returnarea produselor care fac parte integranta din Contractul de vanzare și își exprimă consimțământul cu politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, completând datele de contact în formularul de comandă și apoi apăsând butonul „Comandă”.

(6) La efectuarea înregistrării sau la plasarea comenzii, Utilizatorul se obligă sa pună la dispoziție date corecte și actuale, precum și să declare că indeplineste conditiile legale să efectueze acțiunile legale necesare înregistrării și finalizării comenzii. Utilizatorul se oblige sa actualizeze în timp util orice schimbare sau modificare a datelor menționate în înregistrare sau în comandă.

V. ETAPE PENTRU ÎNCHEIEREA A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE LA DISTANȚĂ

Art. 8. Utilizatorii folosesc interfața paginii Vânzătorului de pe platforma dermis.ro pentru a încheia contracte de vânzare la distanta a bunurilor oferite de Vânzător.

Art. 9. Contractul de vânzare de bunuri la distanță se încheie dupa parcurgerea urmatoarelor etape:

(1) Utilizatorul se poate loga pe site-ul dermis.ro sau poate continua in calitate de vizitator;

(2) Utilizatorul va selecta, dintre bunurile oferite de Vanzator, bunul sau bunurile care ii plac bunuri, dupa ce va analiza caracteristicile si pretul bunului, si va adauga bunul sau bunurile in cosul de cumpărături. In orice moment, Utilizatorul va putea verifica conținutul cosului de cumparaturi, prețul corespunzător, putând să faca orice modificare dorește.

(3) Utilizatorul va furniza datele necesare pentru identificarea sa ca parte la contract, respectiv nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, va mentiona daca achizitioneaza in calitate de persoana fizica sau juridica, adresa de livrare, precum si alte informatii suplimentare.

(4) Vanzatorul va stabili valoarea costurilor de transport, care nu sunt incluse în prețul bunurilor, si o va comunicata Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul este de acord cu valoarea costului de transport, va selecta livrarea prin societatea de curierat propusa de Vanzator, avand posiblitatea de a salva acest pas si de a continua spre modalitatea de plata.

(5) Utilizatorul va alege modalitatea de plata dintre optiunile disponibile (Plată ramburs, TBI în rate, Transfer bancar, Plata cu card bancar, PaySera, Revolut).

(6) Anterior finalizarii comenzii, Utilizatorul va fi informat despre toate aspectele mentionate anterior si are dreptul de a lua decizia de a achizitiona bunurile in cunostinta de cauza. Utilizatorul va finaliza comanda apăsând butonul „Comandă”.

(7) Vanzatorul va confirma comanda plasata prin transmiterea unui e-mail Utilizatorului. În cazul în care Vânzătorul nu va putea îndeplini contractul din cauza faptului că nu are pe stoc bunurile comandate, acesta il va informa pe Utilizator despre acest lucru și să restituie sumele plătite de acesta.

Art. 10. (1) Principalele caracteristici ale bunurilor oferite de Vânzător pe platforma dermis.ro sunt mentionate in pagina dedicata fiecărui bun de pe platforma dermis.ro

(2) Prețul bunurilor cu toate taxele si impozitele incluse este afisat de către Vânzător pe platforma dermis.ro în in pagina dedicata fiecărui produs de pe platforma dermis.ro

(3) Furnizarea informațiilor personale necesare în vederea prelucrării și livrării comenzilor este obligatorie. În momentul în care Utilizatorul confirma comanda, acesta declara că accepta comanda, suma de plată precum și toate condițiile generale de vânzare aferente.

Art. 11. (1) Pentru fiecare bun achizitionat de pe site-ul dermis.ro se va incheia cate un contract de vanzare, indiferent de faptul ca Utilizatorul a achizitionat unul sau mai multe bunuri, prin intermendiul unei singure comenzi.

(2) Contractul de vanzare se considera incheiat in momentul in care Vanzatorul confrma comanda prin e-mail Utilizatorului.

(3) Vânzătorul poate organiza livrarea catre Utilizator a produselor împreuna, chiar daca acestea fac parte din contracte de vanzare diferite.

(4) Drepturile Utilizatorului în legătură cu bunurile livrate se exercită separat, pentru fiecare contract de vânzare. Exercitarea drepturilor în legătură cu un bun livrat nu afectează și nu are niciun efect asupra contractelor de vânzare care privesc alte bunuri. În cazul în care Utilizatorul are calitatea de consumator, conform legislatiei in vigoare, exercitarea dreptului de retragere din contractul de vânzare  a unui anumit bun nu afectează contractele de vânzarecare privesc alte bunuri livrate Utilizatorului.

(5) La exercitarea drepturilor prevăzute de contractul de vânzare, Utilizatorul este obligat să precizeze în mod precis și fără echivoc contractul și bunurile pentru care își exercită drepturile.

VI. MODALITATI DE PLATA. FACTURAREA

Art. 12. (1) Plata pentru achizițiile prin intermediul site-ului se va efectua numai în LEI. Prețul produselor include TVA și toate taxele suplimentare, dacă este cazul.

(2) Prețul, modalitatea și termenul de plată sunt specificate de fiecare dată când Utilizatorul finalizeaza comanda. Pentru o verificare corespunzătoare a tuturor detaliilor comenzii, atunci când Utilizatorul finalizeaza comanda, are obligația de a verifica produsele introduse în coșul de cumpărături și prețul acestora.

(3) Plata produselor se poate efectua:

  1. a) NUMERAR, la livrare (opțiunea plata ramburs). În ziua livrării, Utilizatorul va primi un SMS de la compania care efectuează livrarea pentru a-l informa că urmează să primeasca coletul. Dacă nu este disponibil în ziua respectivă, se poate reprograma livrarea cu compania care efectueaza livrarea.
  2. b) ONLINE, (opțiunea TBI în rate, Transfer bancar, Plata cu card bancar, PaySera, Revolut).

(4) Prin introducerea datelor de pe card, Utilizatorul confirmă că a fost informat și că acceptă termenii și condițiile de utilizare ai serviciului companiei Dermis Ltd. Prin acceptarea termenilor și a condițiilor companiei Dermis Ltd, Utilizatorul isi exprima acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in vederea efectuarii platii.

(5) În momentul plasării comenzii, valoarea acesteia va fi blocată din contul Utilizatorului în scopul efectuării plății. Cardul va fi debitat conform reglementărilor bancare. În orice situație, siguranța tranzacțiilor pentru plata online cu cardul este garantată. Informațiile de pe cardul Utilizatorului sunt transmise direct, prin utilizarea protocolului SSL (Secure Socket Layer), către furnizorul de plăți securizate. În niciun moment, Vanzatorul nu se află în posesia numărului complet al cardului introdus de catre Utilizator.

(6) Datele cardului prin intermediul căruia Utilizatorul efectueaza plata nu vor fi accesate sau păstrate de către Vanzator, ci numai de către instituția care autorizează plata sau de către orice altă entitate autorizată să furnizeze servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card.

(7) Entitatea autorizată pentru a furniza servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card este Dermis Ltd.

(8) În anumite situații, pentru securitatea tranzacției, în momentul înregistrării comenzii, Utilizatorului i se poate solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei sau prin utilizarea semnăturii digitale, în cazul în care terminalul mobil permite această facilitate. Din motive de securitate a plății, i se recomandă insistent Utilizatorului să se deconecteze de pe site și să nu seteze autentificarea automată de pe dispozitivele mobile.

(9) Este interzisă divulgarea parolei, care trebuie păstrată strict confidențial. Utilizatorul poate efectua plata prin utilizarea datelor de pe mai multe carduri de plată numai pentru comenzi diferite, nu și pentru o singură comandă.

Art. 13. (1) Preturile bunurilor afisate in cadrul site-ului dermis.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

(2) Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile livrate, obligatia Utilizatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

(3) Vanzatorul va transmite Utilizatorului factura aferenta comenzii ce contine bunurile vandute.

(4) Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, Utilizatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi.

VII. LIVRAREA BUNURILOR

Art. 14 (1) Vânzătorul poate organiza livrări doar pe teritoriul României. Produsele pot fi comandate de orice Utilizator care solicita livrarea exclusiv la o adresă din România, indicată la momentul plasării comenzii. Utilizatorul are obligația de furniza Vanzatorului cu exactitate toate datele necesare expedierii în bune condiții a comenzii.

(2) Termenul de livrare a bunurilor este stabilit pentru fiecare produs în parte la încheierea contractului cu Utilizatorul

(3) În cazul în care Utilizatorul și Vânzătorul nu au stabilit un termen de livrare, termenul de livrare a bunurilor este de 30 de zile calendaristice, începând din data următoare celei in care comanda a fost confirmata de Vanzator.

(4) Bunurile sunt livrate Utilizatorului sau persoanei care recepționează comanda, printr-o societate de curierat.

(5) Costurile de livrare pentru bunul/bunurile comandate prin intermediul site-ului DERMIS.RO, sunt suportate de catre parti astfel:

- in cazul in care valoarea bunului/bunurilor este sub 150 lei, Utilizatorul il va achita. Costul de livrare va fi comunicat anterior plasarii comenzii. Costurile de livrare ale bunurilor sunt menționate si pe site la adresa https://dermis.ro/page/plata-si-livrare.

- in cazul in care valoarea bunului/bunurilor este peste 150 lei, costul transportului este in sarcina Vanzatorului.

(6) Costurile de livrare afisate pe site-ul Dermis.ro se pot modifica și, dacă va fi cazul, ele vor fi actualizate.

(7) Vanzatorul are obligatia de a livra Utilizatorului bunurile împreună cu toate accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucţiunile de instalare sau alte instrucţiuni pe care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil să le primească.

Art. 15. (1) Utilizatorul trebuie să verifice bunurile în momentul in care coletul ii este predat de catre compania de curierat. In cazul in care Utilizatorul constata ca i-a fost predat un produs deteriorat, in termenul de 14 zile de la livrarea bunului, va urma pașii afisati pe site, la adresa https://dermis.ro/page/returnarea-produsului.

(2) Contractul de vanzare se considera executat in momentul in care bunurile au fost livrate Utilizatorului si acesta nu isi exercita dreptul de retur, prevazut anterior.

(3) Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Utilizatorului, in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

VIII. DREPTURI APLICABILE UTILIZATORILOR CARE AU CALITATEA DE CONSUMATOR

Art. 16. Regulile prezentei secțiuni se vor aplica numai Utilizatorilor, care, conform datelor specificate la încheierea contractului de vânzare sau în timpul înregistrării pe site-ul dermis.ro, se constata ca au calitatea de Consumatori, conform legislației privind protecția consumatorilor.

Art. 17. (1) Utilizatorul care are calitatea de consumator are dreptul, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a preciza un motiv concret, să se retragă din contractul încheiat în termen de 14 zile de la data de primire a bunurilor de către Vânzător prin formularul unic de retragere din contractual de vanzare, disponibil pe site-ul Vânzătorului în Anexa nr. 1 la Termenii si Genditiile Generale.

(2) Dreptul de retragere prevăzut la alin. 1 nu se aplică în următoarele cazuri:

  1. furnizarea de bunuri confectionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  2. furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  4. furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.

(3) Dreptul de retragere poate fi exercitat numai dacă Utilizatorul a prezentat Vânzătorului bunurile în ambalajul original într-o formă comercială conservată, toate accesoriile, accesoriile, documentele si chitanța/factura originală de cumpărare. În cazul exercitării dreptului de retragere dintr-un contract la distanță, Utilizatorul trebuie să trimită sau să predea bunurile înapoi Vânzătorului în cel mult 14 zile de la data la care Utilizatorul a informat Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. Până la predarea bunurilor către Vânzător, riscul pierderii sau deteriorării lor accidentale va fi suportat în totalitate de către Utilizator.

(4) Atunci când Utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contractul la distanță, Vânzătorul va restitui toate sumele primite de la Utilizator, inclusiv costurile de livrare, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile, începând de la data la care i s-a comunicat decizia Utilizatorului de a se retrage din contract. Vânzătorul va restitui sumele primite, folosind același mijloc de plată pe care l-a folosit și Utilizatorul în tranzacția inițială, cu excepția cazurilor în care Utilizatorul și-a exprimat în mod expres acordul pentru folosirea unui alt mijloc de plată și cu condiția că acest mijloc să nu fie legat de costuri suplimentare pentru Utilizator. Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursările către Utilizator până când bunurile sunt primite înapoi sau până când se pune la dispoziție o dovadă că bunurile au fost returnate, în funcție de care dintre aceste două evenimente apare mai întâi. Utilizatorul trebuie să trimită sau să returneze bunurile fără întârzieri nejustificate, dar în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care a comunicat retragerea sa din contract. Costurile directe de returnare a bunurilor vor fi pe cheltuiala Utilizatorului.

(5) La exercitarea dreptului de retragere, cheltuielile legate de returul produselor livrate vor fi deduse din sumele de rambursat conform art. 4, cu excepția cazurilor în care consumatorul organizează singur și pe cheltuiala proprie returul bunurilor. Vânzătorul nu are obligația de a restitui costurile suplimentare de livrare a bunurilor atunci când Utilizatorul a ales în mod expres o modalitate de livrare care diferă de cea mai ieftină, de tipul standard, oferită de Vânzător.

(6) Utilizatorul se obligă să asigure păstrarea calității și siguranței bunurilor pentru care intelege sa isi exercite dreptul de retragere, pe perioada prevăzută la alin. 1.

(7) Utilizatorul se obligă să returneze bunurile într-o formă comercială care permite vânzarea lor ulterioară, cu excepția cazului în care despachetarea bunurilor duce la o încălcare evidentă a formei comerciale a bunurilor, cum ar fi, însă fără a se limita la, o cutie ușor de spart, ambalaje ermetice și alte cazuri asemănătoare. În cazul în care aspectul comercial al bunurilor este înrăutățit, Vânzătorul are dreptul ca, la discreția sa, să refuze acceptarea retragerii din contract sau să solicite ca Utilizatorul să plătească cheltuielile de readucere a bunurilor la aspectul comercial bun.

(8) În cazul exercitării dreptului de retragere pentru unul sau mai multe bunuri cumpărate în cadrul unor oferte speciale pentru care Utilizatorul a beneficiat de reduceri datorită valorii comenzii ori ca urmare a achiziționării unui anumit produs, Utilizatorul are obligația de a restitui Vanzatorului toate produsele primite în baza ofertei speciale sau ca urmare a comandării unui anumit tip de produs care a determinat oferirea altor produse sau oferte. Vanzatorul își rezervă dreptul de a compensa sumele pe care le are de rambursat cu sume datorate de Utilizator pentru alte comenzi, dacă sunt îndeplinite condițiile pentru a opera compensarea legală.

Art. 18. Vânzătorul se obliga să respecte toate prevederile stabilite de legislația română în vigoare privind instrucțiunile de etichetare, publicitate și comercializare.

IX. GARANTIA

Art. 19. (1) Toate bunurile comercializate de Vanzator beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/vanzatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

(2) Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni pentru corpul principal și 12 luni pentru capete, de la data achiziției, pentru Utilizatorii persoane fizice si persoane juridice.

(3) Certificatul de garanţie comercială este oferit cumparatorului, pe un suport durabil, cel mai târziu în momentul livrării bunurilor, pentru toate produsele vândute și livrate de Vanzator, conform legislației în vigoare. Certificatul de garanţie comercială este formulat într-un limbaj simplu şi inteligibil, în limba română, fără a exclude prezentarea acestuia şi în alte limbi.

(4) Certificatul de garanţie comercială va conţine toate elemente, astfel cum sunt prevazute in legislatia incidenta.

Art. 20. (1) Vânzătorul răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.

(2) Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepţia cazului în care această prezumţie este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformităţii.

(3) În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute la prezentul articol.

(4) Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:

  1. a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
  2. b) gravitatea neconformităţii; sau
  3. c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

(5) Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele.

(6) Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate, fie să obţină încetarea contractului de vânzare în cazurile limitative prevazute in ligislatia incidenta (OUG 140/2021).

(7) Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră, Vânzătorului fiind cel care trebuie sa dovedeasca caracterul minor al neconformităţii.

(8) Consumatorii beneficiază de înlocuirea bunurilor în cazul în care neconformitatea acestora este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.

(9) Reparaţiile sau înlocuirile pentru cumparatorii persoane fizice se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:

  1. a) fără costuri;
  2. b) într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
  3. c) fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.

(10) Pentru cazurile nereglementate în această secțiune se vor aplica regulile legislației române în vigoare.

X. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

Art. 21 (1) Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizator, se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

(2) Pentru sesizari sau reclamatii legate de bunul achizitionat, functionalitatile si continutul site-ului, Utilizatorul sau orice alte persoane interesate au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://dermis.ro/contacts. Pentru a face o sesizare sau reclamatie, este necesara completarea formularaului corespunzator, inclusiv a tuturor campurilor indicate ca fiind obligatorii.

(3) Vanzatorul va informa pe cel care a facut o sesizare sau reclamatie cu privire la acceptarea acesteia si acolo unde este cazul cu privire la decizia luata, cu conditia sa i se fi furnizat datele de contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

(4) In cazul in care Utilizatorul sau orice alte persoane interesate:

  • nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
  • primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
  • sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;

pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente.

(5) SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea bun. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

(6) In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Utilizatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: [email protected]. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România. Pentru si mai multe detalii, Utilizatorii pot accesa link-ul https://reclamatiisal.anpc.ro/

(7) Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL - https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana.

(8) SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Utilizator intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Utilizatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare/ formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.

(9) In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

XI. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Art. 22. (1) Colectarea, stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în conformitate cu politica de confidențialitate a societății Dermis Ltd, pe care o puteți accesa aici Politica de confidențialitate.

(2) Datele cu caracter personal introduse de Utilizatori sunt supuse protecției conform legislației naționale și europene, dat fiind că Vânzătorul le prelucrează în scopurile și în condițiile prevăzute în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal.

(3) Dacă Utilizatorul este de acord cu Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal, acesta confirmă în mod expres că este de acord ca Vânzătorul să stocheze informații sau să obțină acces la informațiile stocate în dispozitivul final al Utilizatorului în scopurile și condițiile prevăzute în mod detaliat în această politică. Utilizatorul este de acord că Vânzătorul poate stoca informații sau poate accesa informațiile stocate în dispozitivul final al Utilizatorului și din alte motive decât cele specificate în Politica de confidențialitate.

(4) Utilizatorul este de acord că Vânzătorul platformei dermis.ro are dreptul să trimită oricând mesaje electronice Utilizatorului, inclusiv un buletin informativ sau oferte de achiziție de bunuri, in cazul in care Utilizatorul si-a dat acordul pentru a primi astfel de informari.

(5) Utilizatorul este de acord că Vânzătorul platformei dermis.ro are dreptul de a colecta, stoca și prelucra date despre comportamentul Utilizatorului în timp ce utilizează magazinul electronic al Vânzătorului de pe platforma dermis.ro. Utilizatorul are dreptul de a se opune stocării sau accesului la informațiile prevăzute la paragraful 3 în modalitățile prevăzute în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal.

Art. 23. (1) Vânzătorul de pe platforma dermis.ro are dreptul, în orice moment, să solicite Utilizatorului să se identifice și să certifice autenticitatea oricăreia din circumstanțele și datele personale oferite în procesul înregistrării.

(2) În cazul în care, din orice motiv, Utilizatorul a uitat sau și-a pierdut numele de utilizator și parola de logare, Vânzătorul pe platforma dermis.ro are dreptul să aplice politica anunțată „Procedura pentru nume de utilizator și parolă pierdute sau uitate” care este disponibilă la: dermis.ro.

XII. MODIFICARE ȘI ACCES LA CONDIȚIILE GENERALE

Art. 24. (1) Acești Termeni și Condiții Generale pot fi actualizati, modificati sau completati periodic de către Vânzător. În consecință, ori de câte ori Utlizatorul plaseaza o comandă, Vanzatorul recomanda Utilizatorului să revina la această secțiune pentru a revedea termenii aplicabili la data la care plaseaza comanda. Utilizatorii înregistrați vor fi notificați despre modificarile realizate.

(2) Vânzătorul și Utilizatorul sunt de acord că orice completare și modificare a acestor termeni și condiții generale va produce efecte cu privire la Utilizator numai după publicarea lor pe site-ul Vânzătorului.

(3) Utilizatorul este de acord că scrisorile electronice trimise în conformitate cu acest articol nu trebuie să fie semnate cu semnătură electronică pentru a fi considerate valabile privind părțile contractuale.

Art. 25. Vânzătorul va publica acești termeni și condiții generale la adresa https://dermis.ro/page/terms-policy împreună cu toate completările și modificările ale acestora.

Art. 26 Contractul Utilizatorului cu Vânzătorul pe platforma dermis.ro vor fi reziliate în următoarele cazuri:

- în caz de lichidare și intrare în stare de insolvență a uneia dintre părțile contractului;

- prin acordul comun al părților, exprimat în formă scrisă;

- în cazul în care apare vreo imposibilitate obiectivă a uneia dintre părțile contractuale să-și îndeplini obligațiile asumate prin contract;

- în cazuri de confiscare sau sigilare a echipamentelor de către organele statului;

- în cazul de ștergere a înregistrării Utilizatorului pe platforma dermis.ro. În această situație, contractele de vânzare care sunt încheiate, dar neaduse la îndeplinire vor rămâne valabile și executorii;

Art. 27. Vânzătorul are dreptul ca oricând, la discreția sa, fără preaviz și fără să datoreze despăgubiri, să rezilieze unilateral contractul, în cazul în care constată că Utilizatorul folosește platforma dermis.ro, încălcând aceste condiții generale, legislația în vigoare, normele morale și anumite reguli în general acceptate în domeniul comerțului electronic.

XIII. RESPONSABILITATE

Art. 28 În mod specific, Site-ul dermis.ro pune la dispoziția Utilizatorului instrumente digitale specifice pentru afisarea ofertelor de bunuri si incheierea de tranzactii cu Vanzatorul. In cazul in care continutul incalca legea sau prezentul Document, Vanzatorul va intreprinde actiuni pentru a detecta si a elimina continutul prin aplicare de masuri corective corespunzatoare.

 

Art. 29. Utilizatorul se obligă să despăgubească pe Vânzător în cazul litigiilor și acțiunilor în judecată ale terților (dacă acestea sunt intemeiata si au la baza o hotarare judecatoreasca definitive prin care s-a stabilit acest lucru), pentru toate daunele și costurile (inclusiv redevențe legale și cheltuieli de judecată) ce decurg din sau sunt legate de: (1) neîndeplinirea oricăreia dintre obligațiile asumate prin prezentul contract, (2) încălcarea drepturilor de autor, producție, difuzare sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau industrială, (3) transferul ilegal către alte persoane a drepturilor acordate Utilizatorului pe durata și în condițiile contractului și (4) declararea necorespunzătoare a adevărului privind prezența sau absența calității de utilizator în sensul legislației privind protecția consumatorului, care au fost produse Vanzatorului din culpa exclusiva a Utilizatorului.

Art. 30. (1) Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

(2) Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Art. 31. (1) Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de Utilizator persoanelor terțe, prin orice actiune a persoanelor terte care incalca prevederile Termenilor si Conditiile Generale.

(2) Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Utilizatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

(3) Vânzătorul nu este responsabil pentru daune materiale sau morale care rezultă din profiturile pierdute sau daunele suferite de Utilizator în cursul utilizării si încheierii contractelor de vânzare cu Vânzătorul.

(4) Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele produse Utilizatorului sau tertelor parti de comentariile plasate pe site-ul dermis.ro de Utilizator sau terte parti.

Art. 32. (1) Vânzătorul nu este responsabil în cazul depășirii măsurilor de securitate ale echipamentului tehnic și, prin urmare, a pierderii informațiilor, diseminarea informațiilor, accesul la informații, restricționarea accesului la informații și alte consecințe asemănătoare, cu exceptia cazului in care acestea au fost produse din culpa sa exclusiva.

(2) Vânzătorul nu va fi responsabil în cazul încheierii unui contract de vânzare, furnizarea accesului la informații, pierderea sau modificarea datelor survenite, in cazul in care Utilizatorul s-a folosit de date care au produs o legitimare falsă a unei persoane terțe, dacă in ciuda exercitarii diligentei necesare, Vanzatorul nu a stiut sau nu ar fi putut sti de ilegalitatea actiunilor/omisiunilor Utilizatorului, si, din acest motiv, nu a luat masuri imediate pentru a remedia incalcarea sau efectele acesteia.

XIV. DISPOZIȚII FINALE

Art. 33 Buletin informativ

Vă puteți abona la newsletterul nostru, completând formularul de pe site-ul web. În acest scop, avem nevoie de adresa dvs. de e-mail și de consimțământul dvs. pentru a vă trimite mesajele în cauză.

După ce vă înregistrați pentru buletinul nostru informativ/newsletter, vă vom trimite un mesaj de confirmare cu un link pentru a vă confirma înregistrarea.

Vă puteți dezabona în orice moment de la newsletterul nostru. Vă rugăm să trimiteți renunțarea la următoarea adresă de e-mail: [email protected] sau să folosiți butonul „dezabonare”. Vom șterge imediat datele dvs. în legătură cu trimiterea newsletterului nostru.

Art. 34. (1) Utilizatorul și Vânzătorul se angajează să își protejeze în mod reciproc drepturile și interesele legale, precum și să-și protejeze secretele comerciale, care le-au devenit disponibile pe parcursul aducerii la îndeplinire a contractului și a acestor condiții generale.

(2) Utilizatorul și Vânzătorul se obligă să nu dezvăluie corespondența scrisă și verbală dintre parti în timpul și după încheierea perioadei contractuale. Publicarea corespondenței în presa scrisă și electronică, forumuri de internet, site-uri web personale sau publice etc. poate fi considerată ca punere la dispoziția publicului.

Art. 35. În cazul unui conflict între acești termeni și condiții generale și prevederile unui contract special între Vânzător și Utilizator, vor prevala clauzele contractului special.

Art. 36. Eventuala nulitate a oricăreia dintre prevederile prezentelor Condiții generale nu va duce la nulitatea întregului contract.

Art. 37. Pentru problemele nereglementate prin prezentul contract și legate de implementarea și interpretarea sa, se vor aplica prevederile legislației în vigoare.

Anexa nr. 1 - Formular standard pentru exercitarea dreptului de retragere din contract

 

Model de formular de retragere

Completați și trimiteți acest formular la adresa de mai jos numai dacă doriți să vă retrageți din contract:

Dermis Ltd, adresa, email:

Vă informăm prin prezenta despre retragerea mea/noastră din contract:

cu privire la vânzarea următoarelor bunuri:

furnizarea următoarelor servicii:

comandat pe/ primit pe:

Numele consumatorului(-lor):

Adresa consumatorului(-lor):

Semnătura consumatorului(-lor) numai dacă acest formular este trimis pe hârtie:

Data

 

Politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Protecția datelor cu caracter personal și protecția informațiilor personale și financiare ale clienților noștri este deosebit de importantă. Prin urmare, prelucram informațiile dvs. numai în temeiul legislației aplicabile, în special a Regulamentului General 2016/670 al UE (sau cunoscut cel mai bine sub acronimul GDPR), a prevederilor Legea nr. 129/2018, si Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice. Prin această politică, vă informăm despre cele mai importante aspecte ale prelucrării datelor dumneavoastră de către Dermis Ltd (denumit în continuare Noi sau Societatea). Prin aceasta vă informăm, de asemenea, despre termenii și temeiurile legale pentru colectarea, prelucrarea, stocarea, utilizarea, distrugerea și protejarea informațiilor dvs. personale. Prin înregistrarea profilului dvs. de Utilizator pe site sau prin plasarea unei comenzi, dumneavoastră arătați că sunteți de acord cu această politică de confidențialitate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Ce se întâmplă cu datele dvs. după ce ne contactați? Ce date personale ale dumneavoastră procesăm?

Datele cu caracter personal care sunt de obicei prelucrate în legătură cu încheierea și îndeplinirea obligațiilor contractuale sunt următoarele:

- Nume: prenume;

- date de contact: adresa e-mail si numar de telefon;

- Adresa de livrare;

- Adresa IP

- date despre comportamentul Utilizatorului la utilizarea magazinului nostru electronic.

Pe ce bază procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

- Prelucrarea necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte. Astfel sunt toate ipotezele de prelucrare a datelor clienților (înregistrați sau nu) în legătură cu contractele încheiate de vânzare de bunuri. Datele dvs. personale sunt necesare în măsura în care fără ele, acțiunile de cumpărare și vânzare nu ar putea avea loc, din cauză că noi colectăm un minimum de date personale necesare pentru a vă identifica ca fiind parte (cumpărător) la cumpărare și vânzare.

- În legătura cu apărarea intereselor legale ale comerciantului - asigurând funcționare normală a activității desfășurate de comerciant si administrarea acesteia, soluționarea litigiilor, stabilirea si prevenirea acțiunilor dăunătoare. Implementarea și protecția drepturilor și intereselor legitime ale comerciantului, inclusiv ordinea juridică, și oferirea de asistență în implementarea și protecția drepturilor și intereselor legitime ale terților și/sau terților afectați.

- În îndeplinirea obligațiilor sale legale - în calitate de comerciant, orice societate este obligată să emită, să raporteze și să păstreze documente financiare relevante, al căror conținut este definit legal și include date cu caracter personal.

Categorii de persoane care au acces la și prelucrează datele dvs. cu caracter personal:

- Angajații companiei Dermis Ltd care procesează comenzile plasate prin site și înregistrarea utilizatorilor;

- Furnizorii de servicii (consultanți, avocați, contabili, furnizori de servicii IT, curieri, furnizori de servicii de plată). Dezvăluirea datelor se realizează numai în scopul prestării serviciului, în baza unui acord scris conform căruia destinatarii asigură un nivel adecvat de protecție în calitatea lor de administrator de date cu caracter personal;

- În cazurile definite de lege, noi vom împărtăși datele dvs. cu autoritățile statului atunci când se execută controlul de stat și raportarea.

Cum sunt protejate datele dvs. cu caracter personal împotriva accesului neautorizat?

Sistemele informatice pe care le folosim au mecanisme de protecție adecvată care garantează că persoanele externe și neautorizate nu pot accesa datele dvs. personale.

„Dermis Ltd“ nu folosește datele dumneavoastră personale pentru profilare.

Drepturile dumneavoastră cu privire la datele dumneavoastră personale:

În conformitate cele stipulate de legislație, dvs. aveți următoarele drepturi în legătură cu datele personale și datele prelucrate în numele unei anumite societăți:

- înștiințare – să fiți informat în ce mod și cum sunt utilizate datele dvs. cu caracter personal. Cum sunt depozitate și protejate etc.

- de a avea acces la datele dvs. personale, pe care comerciantul le prelucrează și de a obține o copie a acestora;

- corectare - în cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal pe care comerciantul le prelucrează sunt incomplete sau inexacte, acestea trebuie să fie corectate;

- dreptul de a fi uitat – să solicitați ca datele dvs. să fie șterse atunci când sunt îndeplinite condițiile prealabile pentru acest lucru. De exemplu, astfel de cazuri sunt dacă: este atins scopul pentru care au fost colectate datele; dvs. v-ați retras consimțământul, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământ, și nu mai există un alt temei legal pentru prelucrare; datele dvs. sunt prelucrate în mod ilegal și altele; În situațiile de ștergere, noi suntem, de asemenea, obligați să respectăm cerințele legale pentru stocarea anumitor tipuri de documente și informații.

- în situațiile prevăzute de lege, să solicitați limitare privind prelucrării datelor dvs. cu caracter personal;

- de a vă exercita dreptul la portabilitatea datelor și de a solicita ca datele dvs. să fie transmise într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat;

- să vă retrageți consimțământul, atunci când prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se bazează pe consimțământ;

- dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe mijloace automatizate dacă decizia produce efecte juridice care vă privesc sau afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. 

- dreptul la protecție judiciară sau administrativă în cazul în care drepturile dvs. privind datele cu caracter personal au fost încălcate.

Cât timp sunt păstrate datele dumneavoastră cu caracter personal?

În cazul în care o comandă nu este finalizată, lăsăm datele introduse legat de aceasta timp de 30 de zile și ne rezervăm dreptul de a vă informa periodic despre starea acesteia, respectiv despre opțiunile dvs. ulterioare. Atunci când o comandă este finalizată și un contract este executat de noi, vom stoca toate datele referitoare la raportul juridic până la expirarea termenelor prevăzute de legislația în vigoare.

COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII. UTILIZAREA COOKIELOR

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți utilizarea si funcționalitatea site-ului nostru în timpul vizitelor dvs.

Cookie-urile sunt fișiere de text mici care sunt stocate pe dispozitivul dvs. Pentru a afla mai multe informații despre cookie-uri, puteți vizita secțiunea cookie-uri de pe site-ului nostru.

PROTECȚIE CONTRA ÎNCĂLCĂRILOR

Dacă considerați că prelucrarea datelor dvs. încalcă prevederile privind protecția datelor cu caracter personal sau dacă credeți că drepturile dvs. în temeiul acestor prevederi au fost încălcate într-un fel, vă puteți adresa autorității administrative competente. În România, aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, accesând pagina http://www.dataprotection.ro/

Contactați-ne, folosind următoarele contacte:

Dermis Ltd, date de contact: PLOVDIV 4000 str. Georgi Izmerliev 7, e-mail: [email protected] , numar de telefon: +40727378814

 

Compara produse
Magazinul nostru online foloseşte a.z . "Cookies" Aflaţi mai multe despre Politica noastră de confidenţialitate şi Politica noastră de Cookies
Setări cookie