REPARAȚIA UNUI PRODUS

FORMULAR DE REPARARE A UNUI PRODUS

  • Dacă observați că produsul achiziționat nu funcționează corespunzător, contactați consultantul nostru la telefon: 0312297080 sau scrieți-ne pe email: info@dermis.ro
  • Dacă problema nu poate fi rezolvată prin telefon, trebuie să completați formularul online de reparații de mai jos. Vom trimite un curier la adresa pe care o specificați în decurs de 1 până la 3 zile lucrătoare.
  • Împachetați produsul în ambalajul original de protecție împreună cu certificatul de garanție și predați-l curierul atunci când vine la adresa indicată de dumneavoastră în formular.
  • După rezolvarea problemei, vă vom contacta la telefon sau vă vom scrie pe adresa de e-mail indicată că veți primi produsul înapoi.
  • Dacă defecțiunea apare după folosirea produsului, cheltuielile de transport sunt pe seama dvs. și trebuie plătite la primire. Taxa de curierat este determinată de mărimea și greutatea produsului.
  • Dacă produsul are o defecțiune din fabrică și nu funcționează la primire, taxele de curierat pentru serviciul de reparații în ambele direcții sunt pe cheltuiala noastră.
  • Dacă doriți să aflați suma taxei de curierat, indicați acest lucru în câmpul corespunzător din formular și veți primi un e-mail de răspuns în termen de 1-2 zile lucrătoare.
  • Dacă produsul este utilizat într-o manieră diferită de cea specificată în manualul de instrucțiuni și problema a apărut din cauza faptului că produsul este deteriorat sau defect, costul reparației este pe cheltuiala dumneavoastră. Reparațiile din afara termenului de garanție sunt, de asemenea, pe cheltuiala dvs. În caz de deteriorări datorate transportului este necesar să se facă un raport în prezența companiei de curierat
  • Un produs trimis pentru reparații cu o altă companie de curierat sau într-un mod diferit de instrucțiunile de mai sus NU VA FI ACCEPTAT.
  • Reparația aparatului se va realiza în decurs de 7 până la 30 de zile lucrătoare, în funcție de problemă.
Compara produse