• Acasa
  • CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE

CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE

CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE

Condiții de utilizare

 

Acord

În calitate de vizitator sau utilizator al DERMIS.RO, prin vizitarea și utilizarea site-ului sau prin înregistrarea ca utilizator, dv. sunteți de acord cu aceste condiții.

DERMIS.RO poate modifica oricând, aceste condiții.

Condiții de vânzare în magazinul electronic DERMIS.RO

 

Prețuri

Toate prețurile produselor oferite prin intermediul magazinului online DERMIS.RO sunt prețurile de vânzare finale, valabile numai în ziua plasării comenzii. Toate prețurile produselor sunt în lei (RON) și includ TVA. Livrarea unui produs achiziționat este gratuită pentru comenzi mai mari de 150 de lei. Pentru celelalte comenzi, livrarea va fi plătită de către cumpărător separat, în afara prețului final declarat.

 

Confirmarea comenzii plasate în magazinul online DERMIS.RO

Toate comenzile plasate în magazinul online DERMIS.RO, se confimă printr-un mesaj trimis pe WhatsApp sau prin apel telefonic la numărul de telefon indicat de client.

 

Prin apăsarea butonului din Site ”Finalizare comandă”, veți primi un mesaj de tip e-mail la adresa indicată în momentul efectuării comenzii, și care conține informații despre comanda dv. Trebuie să așteptați confirmarea comenzii de către un angajat DERMIS.RO printr-un mesaj trimis pe Facebook Messenger sau pe WhatsApp sau prin apel telefonic la numărul de telefon pe care l-ați indicat. Confirmarea comenzii se face în 24 de ore de la plasarea acesteia, pe durata programului de lucru al DERMIS.RO, de luni până joi între 9:00 și 18:00. Comenzile primite până în ora 15:00 a unei zile lucrătoare pentru Prestator, se vor expedia în aceeași zi. Comenzile primite după ora 15:00 a unei zile lucrătoare pentru Prestator, se vor expedia ziua următoare. La confirmarea comenzii, veți fi informat în mod expres, încă o dată,  cu privire la prețul final de vânzare al produsului comandat prin intermediul site-ului, inclusiv costul exact al livrării, disponibilitatea produselor și termenele de livrare, pentru a evita orice ambiguitate sau neclaritate.

 

Numai după confirmarea în mod expres  din partea dv., a comenzii plasate prin intermediul site-ului, contractul de vânzare- cumpărare se consideră încheiat.

 

Refuzul comenzii plasate

Puteți refuza comanda făcută prin intermediul site-ului, dacă vă exprimați clar și în mod expres această dorință a dv., luând legătura cu un angajat DERMIS.RO sau trimițând mail la  info@dermis.ro. Refuzul se poate face și înainte de primirea confirmării comenzii.

 

Termen de livrare

Dacă produsul este disponibil în momentul plasării comenzii, livrarea pe teritoriul României se va face în decurs de 3 până la 5 zile lucrătoare de la confirmarea explicită a comenzii și a disponibilității produsului comandat în oricare dintre modalitățile menționate mai sus. Livrarea se va efectua prin curier la adresa pe care ați indicat-o sau la un sediu al firmei de curierat. Nu se oferă livrarea la adrese în afara României.

 

Produs indisponibil

Este posibil ca produsul pe care l-ați comandat să nu fie disponibil în momentul plasării comenzii. În acest caz, veți fi notificat de un angajat DERMIS.RO, printr-un mesaj pe WhatsApp sau prin telefon, la numărul de telefon pe care l-ați indicat, până cel târziu la finalul următoarei zi lucrătoare, cu informații specifice, privind extinderea necesară a termenului de livrare sau dacă stocul la produsul comandat este complet epuizat, cu posibilitatea de a anula imediat comanda plasată.

 

Modalitatea de plată

Prețul final al vânzării se poate efectua cu card bancar, cu plată ramburs (plata serviciilor de curierat al firmei care livrează comanda dv.) sau prin transfer bancar (mai multe informații veți obține de la agenții noștri, la confirmarea comenzii).

 

Refuzul produsului achiziționat

În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele livrate achiziționate prin intermediul magazinului nostru electronic DERMIS.RO, puteți în termen de 14 zile calendaristice de la primirea livrării, să renunțați la contractul încheiat și să returnați produsele achiziționate, respectând aspectul, cantitatea și calitatea cu care au fost livrate, iar noi vă vom restitui suma pe care ați plătit-o, în cel mult 14 zile calendaristice de la exercitarea acestui drept al dv. Nu sunt supuse returnării costurile suplimentare în legătură cu livrarea mărfurilor într-un mod diferit de cel pe care îl oferă DERMIS.RO.

Pentru a returna mărfurile achiziționare la DERMIS.RO în termen de 14 zile calendaristice după primirea acestora, este necesar ca produsele să aibă același aspect comercial de la momentul primirii acestora. Produsul/produsele trebuie să fie în ambalajul de fabricație al acestora, iar integralitatea acestuia nu trebuie să fie deteriorată. În cazul în care lipsește ambalajul de fabricație al produsului/ produselor, suma plătită de dv. nu va fi restituită. Marfa pe care o returnați trebuie să fie însoțită de documentele pe care le-ați primit la acceptarea comenzii și/sau cele care erau incluse în ambalajul original de fabricație - bon de casă, factură. După ce primim produsul înapoi la sediul nostru, se va verifica starea de funcționare a acestuia. După stabilirea îndeplinirii tuturor cerințelor descrise la acest punct, suma aferentă produsului achiziționat, se va restitui în contul bancar pe care l-ați indicat.

Pentru a returna un produs cumpărat prin intermediul acestui Site, este necesar să completați formularul de returnare, disponibil pe site-ul DERMIS.RO  https://dermis.ro/page/returnarea-produslui  Formularul trebuie completat cu datele dv. personale, nume și prenume, domiciliul, număr de telefon, cont bancar în care să se restituie suma de bani, precum și motivul returnării. Noi vom solicita curier care să se prezinte la adresa indicată de dv., pentru a ridica coletul. Tariful serviciului de curierat, datorat pentru returnarea produsului, se va achita integral de client. Veți fi înștiințați de valoarea serviciului de curierat, la momentul organizării transportului de retur.

 

Nu vă puteți exercita dreptul de refuz în cazul în care ați folosit produsul sau în cazul în care ați desfăcut produsul, iar acesta nu poate fi returnat din motive de sănătate sau de igienă.

Nu se acceptă refuzul vânzării și pentru mărfuri care sunt pregătite pe bază de comandă sau conform preferințelor personale ale clientului, pentru mărfuri cu termen scurt de valabilitate, precum și în alte cazuri în baza art. 57 din Legea privind protecția consumatorului.

 

DERMIS.RO nu poartă răspundere pentru datele personale, adresa, numărul de cont sau pentru orice alte informații invalide pe care le furnizați sau le completați greșit, în Site-ul sau unui angajat al DERMIS.RO

 

Livrare. Valoarea livrării

Produsele pe care le-ați achiziționat prin intermediul site-ului vor fi livrate prin firma de curierat Urgent Cargus la o adresă indicată de dv. sau la unul dintre sediile companiei. Pentru comenzi cu valoare de peste 150 de lei, livrarea este gratuită. Pentru comenzi sub această valoare, livrarea se va plăti, după cum urmează:

 

Valoarea livrării produsului/produselor depinde de greutatea produsului/ valoarea totală a produselor și de modul de plată al produsului. Informații despre caracteristicile produselor puteți găsi în descrierea fiecărui produs în Site.

Valoarea livrării prin curier pentru comenzi peste 150 de lei este de 30 de lei. La confirmarea comenzii în modalitățile descrise mai sus și în scopul efectuării livrării, vom utiliza datele de contact pe care ni le-ați furnizat la plasarea comenzii în site-ul DERMIS.RO.

 

Politica de confidențialitate

Niciodată, fără acordul dv, nu vom utiliza neregulamentar, datele dv. personale.

Niciodată, fără acordul dv., nu vom transmite datele dv. de contact sau informațiile dv. personale, unor terțe părți, cu excepția cazurilor când acest lucru se solicită prin lege.

Niciodată nu vă vom trimite la adresa de e-mail pe care ne-o furnizați, mesaje nedorite sau la care nu v-ați abonat, cu excepția unor mesaje importante legate de achiziția dv.

Oricând veți avea posibilitatea repede și ușor să opriți primirea de mesaje electronice de la noi.

Protecția datelor cu caracter personal al utilizatorilor noștri este o preocupare importantă pentru compania noastră.

 

Toate activitățile DERMIS.RO în Internet sunt în conformitate cu actele normative europene (Directiva 95/46/ЕС, 2002/58/ЕС ale UE și cu convențiile contractuale ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) și cu actele normative ale statelor din Europa Centrală și de Est. Politica de confidențialitate stabilește cum tratăm informațiile pe care DERMIS.RO le colectează de la dv. atunci când ne vizitați site-ul.

 

Colectarea și procesarea datelor personale

Datele cu caracter personal sunt informații care servesc pentru identificarea dv., precum nume, telefon, e-mail și adresă. DERMIS.RO nu colectează date cu caracter personal de la dv, cu excepția cazurilor speciale, precum cele în care comandați produse sau vă abonați la newsletter.

 

Utilizarea și păstrarea datelor cu caracter personal

DERMIS.RO poate utiliza datele dv. cu caracter personal în scopurile administrării tehnice a site-ului, pentru a vă putea oferi acces la informații speciale, pentru o comunicare generală cu dv. sau pentru a efectua vânzarea la distanță a unui produs din oferta DERMIS.RO. Angajații DERMIS.RO sunt datori să respecte confidențialitatea datelor dv. și să respecte acordul de dezvăluire a informațiilor confidențiale.

 

DERMIS.RO prelucrează date personale numai în condițiile în care utilizatorul la acre se referă datele, și-a dat acordul expres, iar în lipsa acordului expres din partea persoanei la care se referă datele, DERMIS.RO nu are dreptul să-i proceseze datele. Prin furnizarea datelor sale cu caracter personal, Utilizatorul își dă în mod automat acordul ca acestea să fie procesate.

Orice persoană are dreptul, printr-o solicitare în scris, la datele sale cu caracter personal, precum și dreptul ca oricând să solicite de la DERMIS.RO să șteargă, să corecteze sau să blocheze datele sale cu caracter personal, a căror procesare nu corespunde cerințelor Comisiei de Protecție a Consumatorilor.

 

Libertatea de alegere

Dumneavoastră controlați informațiile pe care le furnizați către DERMIS.RO. Dacă, însă, alegeți să nu împărtășiți aceste informații către DERMIS.RO, trebuie să aveți în vedere că este posibil să nu aveți acces la unele zone din site. Consumatorii care au decis să înceteze abonarea la newsletter, pot opri primirea acestor mesaje, scriindu-ne la adresa info@dermis.ro

 

Cookies

Cookies sunt fișiere mici care se păstrează în hard-disk-ul dv. și permite site-ului nostru să recunoască computerul dv., data viitoare, atunci când vizitați pagina noastră de Internet. DERMIS. RO utilizează ”cookies” numai pentru  colecta informații despre utilizarea site-ului.

 

Securitate

DERMIS.RO acordă o mare însemnătate asigurării siguranței datelor dv. cu caracter personal. Datele dv. sunt protejate în mod conștiincios de pierdere, distrugere/falsificare, manipulare și acces neautorizat sau dezvăluire neautorizată.

 

Servicii de garanție

Cu fiecare livrare de mărfuri supuse deservirii în regim de garanție, DERMIS.RO emite și pune la dispoziție certificat de garanție corespunzător cu date completate privitoare la produse și la termenele de garanție, precum și indicații despre garanția comercială furnizată, dacă există.

Pentru a beneficia de condițiile de garanție, vă rugăm să completați formularul de solicitare de deservire în regim de garanție. Pentru orice problemă apărută cu un anumit produs, este necesar să completați un formular de service în regim de garanție și de reparații, pe care ăl puteți găsi pe site-ul DERMIS.RO: https://dermis.ro/page/reparatia-unui-produs  În formular trebuie să descrieți în amănunțime motivul și problema pentru care solicitați deservire în regim de garanție, să vă menționați numele, telefonul și adresa de e-mail de contact, precum și adresa de la care poate fi preluat produsul. DERMIS.RO va solicita curier care să ridice produsul de la  adresa indicată de dv. Marfa trebuie să fie bine ambalată în ambalajul său de fabricație. Cheltuielile de transport la preluarea mărfii pentru efectuarea constatării și reparațiilor sunt în totalitate pe seama DERMIS.RO. Atunci când se returnează marfa înapoi, clientului, după reparații, cheltuielile de transport vor fi în totalitate pe seama cumpărătorului. Despre valoarea costurilor de transport pentru returnarea produsului, veți fi notificați în moemntul solicitării de service în regim de garanție și reparație.

În formularul de retur trebuie obligatoriu să indicați o adresă de e-mail de corespondență, la care să putem confirma primirea comenzii de reparații și dacă e posibil rezolvarea problemei la distanță în cazuri, precum un cablu care nu este bine conectat, filtru montat greșit. ș.a.

 

 Puteți pierde drepturile de acordare a garanției comerciale:

  1. a) în cazul pierderii certificatului de garanție
  2. b) în caz că se încearcă reparația și înlăturarea neconformității de către o persoană sau un service neautorizat de către DERMIS.RO.
  3. c) în caz de defecte cauzate de exploatare incorectă;
  4. d) în caz de distrugere a integralității fizice a produsului;
  5. e) în caz de acțiune chimică, electrică și/sau de alt tip, fără legătură cu exploatarea normală a produsului;

 

Garanția comercială furnizată pentru produs nu acoperă părți componente ale produsului, cu termen limitat de valabilitate (baterii, consumabile ș.a.) Service-ul în regim de garanție se va efectua doar în service-ul DERMIS.RO cu condiția prezentării documentației integrale și completată în întregime, a produsului.

În cazul vreunei reparații de produs care nu include defecte de fabricație, acoperite de garanție, clientul este obligat să achite activitățile de reparații în funcție de problema tehnică apărută. Această cerință se aplică în cazul unei exploatări incorecte a produsului.

 

Acceptarea în service.

Produsele cu defect trebuie să fie livrate în unitatea de service a DERMIS.RO Mărfurile, obligatoriu, urmează a fi însoțite de formularul de solicitare de reparație în regim de garanție. (disponibil în ambalajul produsului), formularul online de solicitare de garanție completat  https://dermis.ro/page/reparatia-unui-produs , copie a facturii și certificatul de garanție în original.

 

Stabilirea defectului

După ce produsul ajunge în service, va fi diagnosticat de către specialiștii din service și se vor efectua acțiunile necesare de înlăturare a defectului.

 

Îndeplinirea garanției

Măsurile de îndeplinire a garanției pot fi:

  • reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrală;
  • restituirea valorii produsului, dacă nu este posibilă o altă soluție.

În toate cazurile enumerate, termenul de îndeplinire a garanției este de până la 28 de zile lucrătoare.

La îndeplinirea condițiilor de garanție și în cazul returnării și/sau de înlocuire a produsului și/sau transportul produsului la un service autorizat, cheltuielile de transport pentru returnarea produsului se vor acoperi integral de către client. Despre valoarea costurilor de transport pentru returnarea produsului, veți fi notificați în momentul solicitării de service în regim de garanție și reparație.

Compara produse